søndag 15. mai 2011

Netvibes...

Eg har hatt Netvibes-dashboardet mitt klart ei stund, men eg er litt av ein noob i denne blogg og dashboard verdenen, så eg er ikkje heilt sikker på korleis eg får publisert ei lenkje som virkar.

Fungerar denne? http://www.netvibes.com/runeflotre#Generelt



Eg har prøvd å invitere dåkke til min profil frå netvibes, så om det ikkje fungerar så kan alle i klassa gå inn via invitasjonen som eg har sendt til dei adressene som er oppgitt på facebook infoen dåkkar.

Læraren er invitert via høgskule adressa.
Håpar de får tilgang her... ellers må eg ha teknisk hjelp ;)
"Kryssar fingrane"

Eg legg ved eit bilde av korleis informasjonsnavet ser ut hos meg.

3 kommentarer:

  1. Jeg skjønner problemet ditt her. Jeg slet lenge med å få siden min til å bli public, da jeg hadde satt den til private ved registrering. Løsningen viste seg å være å lage en side til, som ble satt som public. Så nå har jeg to Netvibes!

    Jeg får tilgang til siden din, så linken fungerer. Jeg lurer bare på om du har fått til Netvibes nå? Siden du bare har en ting på dashbordet? Hvor er innholdet ditt?
    Du kan ihvertfall få innhold på siden ved å trykke på "add content" oppe i venstre hjørne. Ved å gå på "essential widgets" kan du legge til tekst, linker osv. Du kan også legge til blogg-feeden ved å velge "add feed".

    SvarSlett
  2. Ok... då fungerar det tydeligvis ikkje.

    Eg får legge inn et bilde av min NetVibes... så får heller læraren få passordet til å logge inn som meg for å kontrollere at eg i hvertfall har gjort oppgåva i forhold til arbeidskravet i faget.

    SvarSlett
  3. Eg fekk då endelig til navet, så no kan dåkke prøve linken på ny.

    Og JA... Anne... det var akkurat samme problem som du hadde eg sleit med. Eg misforsto og trudde privat side berre kunne gjerast til public... og forsto ikkje kvifor eg fekk ei tom side nå eg aktiverte den public funksjonen.

    Takk for en kommentar som fekk meg til å forstå, det tok litt tid før det gjekk inn ... men den setninga om at du MÅTTE lag en til var avgjerande :) Terningkast 6

    SvarSlett